Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Mikro mikro.hsw
Středa Březen 17 12:03:53 CET 2004

> nikterak zavratny, casto se da totez najit na webu s kompletnejsi
> dokumentaci. Alespon co jsem tak sledoval, nez jsem prestal PE odebirat,
> muze byt tak dva roky.

> zaplati pri uvazovanem nakladu i z prodejni ceny casopisu, navic je tam
> inzerce. Takze by casopis mohl vyplacet autorum vetsi honorare, aby
> nekoukali, jak rozmnozit tech par stovek prodejem utajeneho programu.

Jenomze, to by takto mel uvazovat vydavatel a ne nastvany ctenar. Podle toho
co vim, tak je redakce
odkazana pouze na svou invenci, pripadne na prispevky od ctenaru. Pritom ma
fixni castku za jedno cislo.
Pokud si predstavite, ze za jedno cislo obdrzi redaktori cca 120,000,- Kc¨,
tech redaktoru tam mate cca 5,
v jejich naplni je vse az po podklady pro tisk(filmy), tak se nedivte, ze u
nich neni zadny zajem na zvysovani
honoraru (ty jsou samozrejmne v te fixni castce). Tedy nevim jak Vy, ale ja
bych za tyhle penize taky nesrsel
napady.