Regulace jasu

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:03:53 CET 2004

Jo, to znam, pan Tichy je presne z te katedry, kde studuju :-)
Atmel bude vedet, jakej ma byt jas, bude komunikovat s okolim, s PC a tak.
Jde mi o to, ze to musi byt galvanicky oddelene a podle me ta synchronizace
nebude zas tak trivialni, zvlast pokud nebudu mit k dispozici stridave
napeti a musel bych tam davat trafo jen kvuli tomu.
Myslite, ze optotriak by se dal pouzit v linearnim rezimu? zapojit ho do
mrizky triaku pres diak a slaboproudem regulovat proud do mrizky a tim jas?
Podobne jak je to na zminene adrese, akorat misto potenciometru ten
optotriak. Pak by stacilo udelat jednoduchej prevodnik (kondenzator)
frekvence->napeti z Atmela a je to.

http://lucy.troja.mff.cuni.cz/~tichy/kap2/2_4.html.