Regulace jasu

Kaspar Pavel, Ing. Kaspar
Středa Březen 17 12:03:53 CET 2004

Zdravim,
	zarivky takto asi nejdou, ale nejak jinak je stmivat lze. Videl jsem
to na vlastni oci v jednom novem baraku. Regulace sla plynule od temer nuly
do maxima. Zapojene to bylo jako skupina vypinacu a vedle skupina
regulatoru. Mozna jsou to naprosto specialni zarivky. Ta upozorneni na
uspornych jsem taky videl.

			Pavel Kaspar

-----Původní zpráva-----
Od: Hrubý Petr [mailto:petr.hruby@vitkovice.cz]
Odesláno: 4. dubna 2001 13:41
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Regulace jasu
ad PS) osobne jsem nezkousel, slysel jsem nazory ze to nelze. Myslim si, ze
na normalnim sitovem kmitoctu by zarivka zacala pri urcite velikosti napeti
blikat (zhasne oblouk) nebo zhasne uplne. U nekterych uspornych zarovek
(zarivek) jsem cetl (navod od vyrobce usp.zar.) ze je zakazano ridit jas.

Hruby