Regulace jasu

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:03:53 CET 2004

Triak v linearnim rezimu asi fungovat nebude, ale mohl by tak fungovat
optokopler s tranzistorovym vystupem. Je to ale znacne nelinearni. Pro
pokusy spis pouzijte kombinaci LED / fotoodpor a uvidite.
Synchronizacni impulzy muzete odvodit i od optokopleru s LED napajenou primo
siti (s omezenim prochazejiciho proudu, proboha :-)
--
Rotta