Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat Cas

Jindrich Vidensky vidensky
Středa Březen 17 12:03:52 CET 2004

From: "rotta, spol.s r.o." <rotta@rotta.cz>
> Ona mladez v te dobe kutila mozna i pro zabiti nudy, elektronika byla po
> zlevneni polovodicu jednim z dostupnejsich konicku.

No, ja som odjakziva kutil preto, ze ma to bavilo. Mam 33 a s elektronikou
som sa zacal hrat cca v 13-tich.

Vystal som si aj potupne sory na suciastky. Vtedy bola motivacia, bud boli
finalne vyrobky nedostupne fyzicky, alebo cenovo. Dneska mam na kutenie
casu malo a velmi mi chyba. Je vela veci, ktore by som si chcel vyrobit sam,
nemam na to cas, tak si ich kupim hotove. Dalo by sa na tuto temu vela blabotat,
chcel som sa len vyjadrit k zabijaniu nudy. A ked uz sme pri tom, radsej
sa budem nudit kutenim, nez pichanim ihly do zily :-)

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk