SP 210T

Karla Dvořáková ferdina
Středa Březen 17 12:03:52 CET 2004

Dik, ten zelenej katalog mam a MBA 7770 tam je take. Ma velikej chladic a
spoustu soucastek okolo sebe. V jeho obvodu je i motorek tonove hridele.
Motor transportu pasku je zapojeny nejak jinak. A take kolisaji jeho otacky,
ale to by snad nemuselo vadit.

Karla Dvorakova

----- Original Message -----
From: "Naprstek Jiri-R54332" <Jiri.Naprstek@motorola.com>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, April 04, 2001 3:41 PM
Subject: RE: SP 210T

: Tenhle kazetofon jsem mel taky a mam i dojem, ze jsem se s nim dopracoval
k podobnym problemum. Schema jsem nemel, ale na te "hlavni" desce, co je
hned u mechaniky je svab MBA7770 (tusim, urcite <neco>7770), ktery dela
jednak predmagnetizaci pro mazaci a nahravaci hlavu a jednak ridi otacky
motorku (sleduje na predrazenem odporu impulzy, ktere motorek dava a ridi mu
napeti tak, aby impulzy korelovaly s oscilatorem (ktery ma ta 7770ka v sobe
taky). Doporucuju kouknout do "zeleneho" teslackeho katalogu, tam ten brouk
je a v tom kazetofonu je vicemene v doporucenem zapojeni.
:
: Asi bych zkontroloval ten oscilator, jetli tika spravne... pak uz jedine
zkoumat, co se kolem toho brouka chova "nenormalne"..
:
: Nide day,
:
: Jirka N.