Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:03:52 CET 2004

Komerciopnalizace HW.cz    :-)))

Zajimave tema :-)))
Pro mne uz trosku ohrane :-)))

JAsne, HW.cz musi taky vydelat cca 50.000 mesicne na najem, elektriku, pevnou
linku a podobne..
Problem je v tom, ze neni rovnovaha, ktera by to zajistovala...
Proto take premyslim se svojeni s jednou zde dosud nejmenovanou konstrukcni a
vyrobni firmou....

Resim  Navstvenost => inzerce => prijem => cas na pripravu clanku  je v
elektronice naprosto mimo realitu...
Jak by jste take mohli chcuit napriklad po dealeru Analog Devices nejaky penize
kdyz :

Opravdu velke vyrobni firmy berou pres vetsinou Nemecko, protoze jsou to Nemecke
firmy a maji to zabehnute...
Stredni firmy uhadaji cenu a obcas neco vezmou...  z nich firma zije...
Ale proc by platila inzerci, kdyz
a) je rada ,kdyz ma co prodavat...(diky uzasne soucasne situaci na trhu
soucastek)
b) na Internetu na ni je odkaz od vyrobce...
c) o nakupu stejne nerozhoduji vyvojari, kteri ty vzorky a neco ala HW.cz
ctou...
d) nemckeho sefa k inzerci na internetu nepresvedcite, protoze v Nemecku zadne
HW.cz neni a hnedtak nebude..
e)  existuje mnoho jinejch distribuoru, kteri konkuruji cenou...  ale s
minimalnim ziskem...

Takze zit z inzerce cokoli ala HW.cz fakt nemuze...
Jedine z PR (Public Relation) z nehoz v podobe ctenarskeho servisu zije
prakticky Sdelovaci technika...
Diky siri zamereni je to tak akorad z ruky do ust...  (od merici a
telekomunikacni techniku po elektroniku..)

Nicmene na vase nazory ohledne komercionalizace HW.cz jsem celkem zvedav, takze
uvitam odpovedi...

Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz