Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

Andy Jancura wrote:

> Mozem si tipnut? PAPOUCH?

Ja bych to prozatim nechal bez komentare...
Ale zjistuji, ze PaPouch uz je v HW news pekne zpropagovane jmeno...
Budu mu muset zdrazit inzerci na HW serveru  :-)))))

> Tu si Vam dovolim trochu oponovat. Urobit rozhodnutie, ci si nieco doveziem
> z Nemecka alebo to kupim u distributora v CZ alebo SK ma svoje prakticke
> dovody. A radsej z toho Nemecka aj ked je to spojene s inymi problemami...

OK..
Problem je, ze treba SHOP.HW.cz posila do SR balik cca 1x za 6 tydnu...
Proste malo objednavek...

Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz