Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Mikro mikro.hsw
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

A z jineho threadu : plosny spoj na GALBlast dle kosta@cmail.cz

>Da se objednat u firmy SPOJ, která sídlí v ulici U Zahradkarske kolonie v
>Praze, nevim jake cislo. Firmu provozuje p.Kohout. Tel. : 4728263

Ne nezmenilo.
Presne v tomto je ten problem. Nemam nic proti tomu, pokud si nekdo udela
plosak podle neciho publikovaneho navrhu, to je naprosto v poradku.
Jedna se o kusovku pro vlastni pouziti. Ale pokud to NEKDO zacne prodavat,
jsme presne v popisovanem stadiu. Coko-li je nekde zverejnene je preci
sadarmo, tak proc si taky trochu neprihrat polivcicku. Sakra, podle platnych
pravnich norem to je poruseni Autorskeho zakona. Jenze na to nikdo nebere
ohled.
Vzdyt pravni vedomi v tomto state danskem stoji za h...o.

Nedavno se tu nekomu ptal, kde najit podklady pro PID regulator. Osobne jsem
ho odkazal na kompletni zdrojak pro PIC u Microchipu i kdyz ho mam kompletne
odladeny pro nekolik procesoru, uloh a prostredi. Neni problem ho napsat,
ale je problem ho realne odladit (nastavit konstany Kp, Ki, Kd, vzorkovani,
rozsahy)
pro realnou ulohu v realnem prostredi. To je prave to KnowHow a nezlobte se,
to se plati a draze.
Kdo mi kdy zaruci, ze kdyz TO nekomu poskytnu pro jeho soukromy bastl, ze to
dotycny smahem ruky nepouzije v komercni aplikaci.
To si pak budu pripadat jak ten blazen sedici na vetvi s pilkou.

S prominutim, je mi volne jakou uroven maji nase casopisy. Uz roky se
nejdrive koukam po svete a vetsinou po jinych pramenech, nez jsou
"amaterske" casopisy
Je mi volne kdo si o mne co mysli. Ale nejni mi jedno, jestli budu mit prist
i rok na upgrade HW a SW, na dovolenou, na hospodu a na spoustu dalsich
veci.
Ano vse je o korunkach. A poslednich deset roku me o tom presvedcuje den co
den. Jen blazen krizeny s naivkou muze ocekavat, nejakou zmenu. Podivejte
se na vyvoj Elektoru. Pravidelne ho ctu od roku 1985 a mohu tedy snad trochu
soudit. Pred roky mohl byt inspiraci, nyni jiz jen peknym ctenim do vany.
Ze zdroje informaci se pomalu zmenil na inzerni platek a to prosim v Risi
vladne kapitalismus bez prestavek.

Na zaver par poznamek k teto konferenci:
1. Mohutne se tu broji proti komerci, ale ruku na srdce kolik je tu
spravedlivych, kteri nepouzivaji zde ziskane poznatky ve sve praci (komercni
cinnosti)
2. Pokud sem nekdo posle inzerat, je vetsinou temer zatlucen do podlahy, ale
co podpisy za nekterymi prispevky, ktere jsou delsi nez vlastni text.
3. Odpovedi typu "podivejte se na nase stranky" - ne to taky urcite neni
komerce
4. Pokud srovnam toto forum s podobnym u Philipse, nenajdu temer zadny
rozdil v odbornosti. Ale podstatny v otevrenosti (chapej toleranci).

PS:   Kdysi, kdosi, komusi rekl: "Od te doby co vymysleli penize mi
nedekujte"
PS1. No a ted me muzete zacit kamenovat.