74 x Ahoj vsichni,,:-)) a odpoved jen jedna

Radim Götz radim2
Středa Březen 17 12:03:50 CET 2004

Ahoj vsichni kutilove,
Takze se na muj dotaz rozpoutala bourliva diskuze,
to je hezke,ale muze mi nekdo prosim rict - z Prazaku,
zda se da v technicke knihovne ,nebo jinde
zapujcit Casopis ELEKTOR zajimaji mne cisla z let 70-90 ???????????
Nebo kde jej objednat(nova cisla - a zda to vubec stoji za ty prachy) ??

Ja uz take AR kupuji jen sporadicky, radeji si prectu
hodne stara AR ,nebot teorie plati stale stejna (napr VF technika)
a jednocipy vsechno nevyresi.

P:S: Ja si doma kutim pro poteseni ,pripada mi to lepsi nez chodit
tlachat nesmysly do putiky.A mimochodem nekdo zde zminil
ze kuti od 14 let a je mu 33.Takze ho zdravim jsem take rocnik 68.

S pozdravem Radim