Infolithium

Igor Hakszer Igor.Hakszer
Středa Březen 17 12:03:49 CET 2004

Zdravim,

nedavno nas sikovny zlodej obral o digitalny aparat Sony DSC-F505V, zostali
nam nasledovne veci:
* Baterka Infolithium S, typ NP-FS11
* Nabijac/adapter,  typ AC-VF10
Ak mate niekto zaujem, staci sa ozvat.

Inak pri bateriach Infolithium zalezi aj od typu - S je 3.6v, M je 7.2v, L
je tiez 7.2v, ale je vacsia.
Rozdiely su v kapacite a velkostiach baterii a z toho vyplyvaju aj rozdielne
typy nabijaciek :((
Poucil som sa na vlastnej kozi - nas novy aparat Sony DSC-S50 pouziva
baterky Infolithium M.

Podla mojho nazoru postavit vlastnu nabijacku bude asi dost problematicke,
treba nejak obist riadiaci cip,
ktory spolupracuje s cielovym zariadenim na zistovani stavu baterie. Neviem,
ci vobec existuju nabijacky
od inych firiem, ako Sony...

Igor

-----Original Message-----
From: inzzerat [mailto:inzzerat@seznam.cz]
Sent: Wednesday, April 04, 2001 11:45 PM
To: Multiple recipients of list

ahojky,zajimam se o nabijeni videokamer se systemem INFOLITHIUM a je to =
velky problem...potrebuju nabijet jenom baterii v aute a zatim sem =
zjistil,ze v baterii je mikrocip a nejak spolupracuje s kamerou...
pri pokusu o nabijeni pres usmernovac a danou voltaz 8.4v se baterie =
znici!!!
mate-li nejake blizsi informace nebo vite o nejake levne =
nabijecce,predem dekuji
Jirka