Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:03:49 CET 2004

Spise je situace takovato - co nevyplatim autorum (a dalsim), to mi zbyde. Protoze castka je fixni, budu delat jenom tak dobry casopis, aby se nezhroutil, nebo aby neprestal majiteli prinaset zisk. Cokoliv vic je luxus, ktery ukrajuje z meho kolace.

J. Hanzal