Smrstovaci buzirka

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:03:48 CET 2004

> nevite, kdo dodava v malem mnozstvi chemicky smrstitelne buzirky, ne
> tepelne. Potrebuju stahnout k sobe osm tuzkovych akumulatoru a ohrivat je
> pres tepelne smrstitelnou buzirku mi nepripada vhodne.

Co ja vim tak jsem tepelne smrstitelne buzirky kopuval z modelarstvi... (take
na acupack). Nevim v cem je problem, bojite se ze se clanky prehreji? To
nemusite protoze vam na to staci lepsi fen na vlasy, nebo (v nouzi) nad plynovy
sporak, ale hooodne vysoko nad plamen :) - tak pul metru... a tam takova
teplota neni aby znicila clanky (kdyz tam udrzite ruku), ale staci na
smrsteni.
Navic kdyz date buzirku jenom par cm k plamenu tak se smrsne moc rychle a budou
na ni boule nebo se proste rozskvari. Chce to vyzkouset, ale v zadme pripade
clanky neposkodite - kdyz budete pul metru nad plamenem a pomalu pujdete niz
(navic to musite take drzet v ruce takze kdyz to neuskvari ruce tak proc by to
melo znicit clanky...).