Jak vypnout podsviceni displeje

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:03:48 CET 2004

Abych upresnil, display mam z PS Electronic a napajim ho ne z port ale primo
ze zdroje PC.
Podsvetleni mezi 15 a 16 me bez odporu bere 250mA. Ale jde me o to, jak to
podsviceni zhasnout. I kdyz zapojim jen napajeni mezi 1 a 2, tak proste
sviti. Chci neco jako na mobilu, displej je zhaslej, jen obcas se podsviti.
Jde to jinak nez prepilovat privody na ty desce co vedou k podsvetleni?