Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:03:48 CET 2004

>Tak me napada, neni Kosta nahodou Snail,

Nejsem, ale at napisu cokoli, asi to nebude znit presvedcive. Jednu vec mame ovsem s Kostou spolecnou - oba pochazime z Kutne Hory.

>ten si taky libuje v sarkasmu a vtipnych pripominkach

Mate pravdu, ale... Kdyz nekdo treba napise, ze by chtel generator od nf do 10MHz bez prepinani rozsahu, tak je videt, ze nechape zakladni principy, jak takovy generator funguje, proste pohlizi na integrac jako na carovnou cernou skrinku a ceka zazraky. To me pak prijde prijatelnejsi reakce obratit to v zert, nezli zpochybnovat IQ tazatele.

J. Hanzal