Jak vypnout podsviceni displeje

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:03:47 CET 2004

Staci trochu koukat (mozna :)). Z pinu 1 nebo 2 vede spoj do nejakeho
rezistoru. Ten pak staci prerusit a kdyz na piny 1-2 privedes napeti tak
display nebude svitit (teprve potom muzes privest napeti na piny 15-16 a
displej svitit bude), ale jak to osetrit programove (aby se to zapinalo jenom
nekdy) to nevim...