Folie do laseru

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 12:03:46 CET 2004

No, nevidel jsem vsechny druhy folii, ale pro inkoust ma jednu stranu
matovanou, na ktere drzi inkoust.
Takze neni nutno zkouset fiksem, je to videt prostym okem.

Puvodni dotaz znel esi se folie cpe do laseru i s papirem. Zatim je to
jedna jedna.
Vi to tedy negdo doopravdy????? Pliiiiz

Raven

Tak to v zadnem pripade nepozna na varici shori obe (uz jsem to zkousel:
-)))
Lepsi je vzit fix (nebo pero to je jeste lepsi na lihaci se nepozna nic) a
az to zaschne zkusit smazat. Pokud to nejde je to pro inkoust.
Pokud ano, tak to nemusi byt pro laserovku, ale z 70 % je. pak to chce vzit
treba opalovacku a zkusit zahrat. pokud zacne lepit je to spatne.
S pozdravem Jiri Vojtek