Jak vypnout podsviceni displeje

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:03:45 CET 2004

>Podsvetleni mezi 15 a 16 me bez odporu bere 250mA. Ale jde me o to, jak to
>podsviceni zhasnout. I kdyz zapojim jen napajeni mezi 1 a 2, tak proste
>sviti. Chci neco jako na mobilu, displej je zhaslej, jen obcas se podsviti.
>Jde to jinak nez prepilovat privody na ty desce co vedou k podsvetleni?

Mel jsem v ruce nekolik typu displeju, a vzdycky mi slo prozkoumat, at uz zrakem nebo nejakym piskatkem, jak je podsvetleni zapojene. Nekdy byva pripojene pres odpor 6R8 na 5V napajeni displeje, nekde byvaji takove 'pajeci jumpery', ktere to umoznuji spojit nebo prerusit, nebo dokonce vybrat, ktery z vyvodu 15 a 16 bude + a ktery -.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East