Folie do laseru

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:03:45 CET 2004

Samozrejme se do laseru folie s papirem necpe. Kdyz delam folie na
prezentace, proste ze spodniho supliku laserovky vyndam pakl papiru, vlozim
tam pakl folii a normalne tisknu a o vic se nestaram. pokud ma laserovka
rozumny "rucni podavac", ktery si dokaze lizat z hromadky folii, je to jeste
lepsi nez suplik dole, protoze se folie nemusi tolik ohybat, ale zere to i
ze spodniho suplete.

					Jakub Serych