prepinanie smeru rs485

Jaroslav BUCHTA jaroslav_buchta
Středa Březen 17 12:03:44 CET 2004

Mne se osvedcilo prepinat smer na prijem uz po odvysilani posledniho bitu,
na zacatku stop bitu (pri prichodu
preruseni pro dalsi vysilany znak). Uroven stop bitu (klidova)  musi
samozrejme byt podrzena odporovym
delicem, coz je stejne prakticky nezbytne (+->1k->A->100R->B->1k->- na obou
koncich linky)
Pokud se vysila i parita, tak si myslim ze preruseni prijde az po odvysilani
9. bitu a situace je stejna.

S pozdravem
 Ing. J. Buchta

> Doporucuji 0FFh, protoze ten ma jen startbit, pak uz klidovou hodnotu...
Nebo pri poslani znaku si nastavit preruseni od casovace na