74 x Ahoj vsichni,,:-)) a odpoved jen jedna

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 12:03:44 CET 2004

Budu odporovat

Zivnostak dostanete bez problemu, a reklama, propagace, vydavatelstvi,
obchodni cinnost ( i tunelovani) je zivnosti volnou

Jine to je u technickych profesi - to jsou zivnosti vazane a koncese - tam
to je horsi

Dost velky sok jsem zazil, jak jsem koncem roku vyrizoval zivnostak
Prekladatelstvi a tlumocnicka cinnost
Nekolik firem se na mne obratilo, abych jim pripravil materialy v polstine,
jelikoz to je muj rodny jazyk, nebyl problem. Aby to bylo vse OK, tak jsem
vyridil na to zivnostak. Ocekaval jsem, ze budou po mne chtit nejakou
kvalifikacni zkousku, nejaky doklad o vzdelani ... a nechteli vubec nic ...
ani maturitní vysvedceni (polstinu mam na maturite za velmi dobrou)
Pouze vypis z rejstriku trestu a 1000 Kc  ...... a jsem oficialne tlumocnik
(ale bez kulateho razitka ... nemohu potvrzovat oficialni listiny .... ale
to si take dodelam)

S pozdravem
          ing. Jan Galuszka (0603-531605)

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
Tel/fax: 069/6425819, E-mail:  FANDA@ELEKTRONIKA.CZ ,  WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802, Bankovní spojení: Česká Spořitelna Ostrava
a.s. č.ú.: 1641209319/0800

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.