impulsni trafka..?

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:03:44 CET 2004

Sdelovacimi transformatorky jsem to primo nazvat nechtel, neb si pod timto pojmem predstavuji spis prave trafa na telef. smycku a tak (ktera jsem take neumel - diky za link), mel jsem na mysli trafa na vyssi frekvence, nejlepe vyrabena primo pro konkretni ucel. ENIKA bohuzel trafka pro aplikace powerline modemu, ci etherntu neprodava..

Nasel jsem (podle ruznych datasheetu), ze na ten powerline modem by mohlo fungovat trafko TOKO T1002N (5ti vyvodove), ale firma TOKO se k nemu nezna a ani jsem nenasel nikoho, kdo by v CR tuto firmu distribuoval..

Jirka N.