tester na UTP

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:03:43 CET 2004

Hello konference,

  Shanim nejaky tester na UTP kabely. Staci, kdyz bude vysilac, a na
  prijimaci 8 ledek, ktere se budou postupne rozsvecet. Jde o
  kontrolu, jestli jsou zapojeny vsechny draty, a jestli nejsou
  nektere prehozene. Mel jsem to postavene ze 7400 jako oscilatoru, a
  citace (snad 7493) bohuzel jsem to vyrobil, a zalil do Dentacrylu.
  Ted v tom neco odeslo, takze potrebuju novy tester. Nejlepe asi
  koupit hotovy, protoze nemam cas se s tim vyrabet.
  Nevite kde neco podobneho koupit, popripade neprodavate to nekdo,
  nebo nechce se to nekomu vymyslet a postavit ? Myslim, ze s
  jednocipakem by to byla zalezitost na nekolik minut, ale ja
  jednocipaky neumim.
  Bohuzel to docela hori, za 14 dni mame nekde zase tahat nekolik
  kilometru dratu.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz