Folie do laseru

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:03:43 CET 2004

>Omlouvam se za pripadne mateni, ale mam kliku na speky. Opravdu jsem mel
>folie do laserovky s podavacim papirovym paskem. Co to bylo za folie si uz
>nevzpomenu, meli jsme je z takove podivne firmy. Neumim nemecky, ale pokud
>na krabici vidim "fur Laser druckerei", tak tohle snad jeste kazdy
>pochopi. Jinak je pravda, ze nove folie pasek nemaji. Pokud ovsem
>nedostanete takovy spek jako ja minule.

Ten pasek je tam tusim pro tiskarny, ktere maji opticky snimac zacatku papiru. Pokud takovym snimacem projede pruhledna folie, nic se nezjisti a tiskarna hlasi, ze nema na co tisknout. Ale opticke snimace se zrejme casem nahradily nejakym mechanickym kontaktem, takze ten pasek neni vzdy potreba.

J. Hanzal