Svab MC68705U3S

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 12:03:42 CET 2004

Hello Pavel,

> Zdravim konfu...

> Dostal se mi pod ruku jeden takovy svab
> (logo Motoroly) MC68705U3S
> 05A46E
> IHEC9117

Mam zde MOTOROLA FAMILY USER'S MANUAL (cca 1991) pro rodinu
M6805 (HMOS) resp. M146805 (CMOS). Sveho casu (cca pred 8-10 lety)
jsem delal s MC146805E2, tak jsem ten manual kupoval u firmy
Beta Control s.r.o. z Brna http://www.betacontrol.cz/

Jsou zde features pro MC68705U3, tedy bez toho 'S' na konci.
Pokud to ma 40 nozicek, tak to snad bude ono. Rekl bych,
ze to 'S' na konci ma nejaky vztah k pouzdru apod..

Technology: HMOS
RAM: 112 bytes
On-Chip User ROM: 3.8K (EPROM)
External Bus - None
Bidirectional I/O Lines: 24
Unidirectional I/O Lines: 8 Inputs
Other I/O Features: Timer
External Interrupt Inputs: 2
STOP and WAIT: No

V manualu je i schema programatoru. Programovani probiha tak,
ze napred odladeny program nacpete do EPROM (2732), tu vlozite
do soklu v programatoru, do dalsiho soklu vlozite procesor a
pote sepnete dva spinace a uz to jede. Po rozsviceni LED
opet spinace rozpojite a je vymalovano :-).

Osobne bych volil variantu s rozslapnutim, napr. takova
89C51 nadela vice prace nez tenhle broucek.

--
s pozdravem,
 Karel Strobach