infolithium

Ondrej Tesar ondrej.tesar
Středa Březen 17 12:03:42 CET 2004

Ja jsem akorat shanel nabijecku ke kamere a zjistil jsem, ze
je to jenom pulzni zdroj na 7.2V (v originale ze 2500Kc) Tak
jsem to ubastlil s LM317.

Tu baterku jste opravdu sam vyzkousel, ze se znici, jak
popisujete?

Nabijeni asi bude nejake slozitejsi.
Nevidim do toho. Jen me napada: neni to treba tak, ze treba
po 10mAh "nateklych" do baterie vysle ten cip integrovany v
pouzdre baterie jeden impulz a indikator nabijeni "poskoci"
o jednu minutu nahoru? A pri vybijeni to same na opacnou
stranu?
Ondrej Tesar

i> ahojky,zajimam se o nabijeni videokamer se systemem INFOLITHIUM a je to velky problem...potrebuju nabijet jenom baterii v aute a zatim sem zjistil,ze v baterii je mikrocip a nejak spolupracuje s
i> kamerou...
i> pri pokusu o nabijeni pres usmernovac a danou voltaz 8.4v se baterie znici!!!
i> mate-li nejake blizsi informace nebo vite o nejake levne nabijecce,predem dekuji
i> Jirka