OT:Win98 a disketa eventuelne disk problem...

hugo2 hugo2
Středa Březen 17 12:03:42 CET 2004

Vzdyt jsem Vam psal, ze reseni tohoto problemu bylo v CHIPu.
Videl jsem to na vlastni oci, cislo bohuzel nemam.
Pokud W98 zacaly v lete 98, asi, nevim, tak maximalne budete
prohlizet 12 - 20 cisel v jedne zname rubrice - rady porady.

To snad lze v knihovne projet za hodinu. Problem mate uz
tyden a bez vysledku .
Spousta firem CHIP odebira.

H.KOTTAS

>Zdravim, nejvetsi vtip je v tom, ze jsem nejdrive vyzkosel vsemozne
>opravy registru,... a jedinym vysledkem bylo to, ze mi prestaly jet i
>dalsi programy,
>vcera jsem uklidil disk a zformatoval, rikal jsem si, at tam nezbude
>zadne smeti, samozrejme jsem zapomnel zkopirovat bookmarky, takze
>jsem mnel veelikou radost... a po novem nainstalovani Win98 jsem
>vyzkousel mechaniku a ona ? stale nefunguje, pritom pri instalaci
>jsem z ni nekolikrat bootoval! Takze kde je chyba? Pristupuje win k
>disketovce jinak, nez dos a ta potrebna cast mi odesla, nebo si wokna
> [...]
Ale
(zhruba