Pristup na sbernici

bleizic@volny.cz bleizic
Středa Březen 17 12:03:41 CET 2004

Momentalne resim zapeklity problem, ktery je velice podobny
pristupu sitovek na sit (kabel), aby nedochazelo ke kolizim (myslim
ted Ethernet, ne jablicka). Jeste podobnejsi je to v Packet radiu,
kdy se jednotlive stanice nemusi slyset. Me zarizeni ma
shromazdovat udaje (v podstate alarmy) z jednotlivych stanic,
kterych ma (toreticky) byt nekolik desitek tisic a jsou na jedne
sbernici. Alarmu nebude moc, za to se musi rychle vyhodnotit,
proto jsem vyloucil metodu s pridelovanim prav na vysilani, protoze
nez bys se projeli vsechny stanice, tak by bylo pozde. Musi byt
vsak vyresena i situace totalniho selhani, tudiz tisice alarmu bez
selhani. Problem je v tom, ze se vsechny stanice neslysi, tudiz
nepoznaji jestli je sbernice (frekvence) obsazena. Asi by se mi
hodila rada nejakeho SYSOPa, ktery ma zkusenosti s podobnym
problemem, ale diky za kazdy napad.

									dekuji Bleizic