SONY InfoLithium - jak pouzivat LiIon

Boza boza1
Středa Březen 17 12:03:41 CET 2004

Moje osobni zkusenost je ta, ze se u nich projevuje pametovy
efekt. (cca. po 2 letech pouzivani) Proste kamera ukazuje,
ze muzete jeste 30min.
filmovat a najednou kamera "umre". Kdyz ji nabijete i treba
jen na 31min. tak minutu facha dal.
Z tohoto duvodu bych doporucoval skladovat vybyte (moje
osobni zkusenost), na "0
min.", coz je ale ponekud neprakticke, kdyz chcete kameru
rychle vzit a filmovat...
Ondrej Tesar