OT:Win98 a disketa eventuelne disk problem...

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:03:40 CET 2004

Problem s nezapinanim vidim hlavne v tom, ze je velka spousta lidi, kteri
jsou na Windows proste odkazani a to at jiz z pracaovnich duvodu, ci snad
neznalosti ci dokonce strachu z jinych OS. V tomto pripade doporucuji zbavit
se barevneho DOSu (WIN xx) a prejit na WIN NT xx! Toto si radeji nechte
profesionalne nakonfigurovat odbornikem (ne bastlirem, ani ne radoby
odbornikem) a budete mit po starostech! Dobry HW a dobre nakonfigurovane WIN
NT je velice stabilni a vykony system! Ani Linux neni bez dobre konfigurace
a HW moc stabilni!

S pozdravem Venca

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Josef
Hlavac
Sent: Tuesday, April 03, 2001 10:01 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: OT:Win98 a disketa eventuelne disk problem...

Zdar konference,

obcas se mi neco podobneho stava (kupodivu jen ve Windows, nikoli v
Linuxu). Vetsinou pomuze zahybat s kabelazi (pwr+data) k mechanice (abych
mel subjektivni pocit ze jsem "neco udelal") a reboot.

> To sakra neexistuje oficialni postup jak wokna udrzovat v kondici? nestaci
> obcas udelat poradek v registrech a na disku? Nebo se snad we windowsech

Jediny o kterym vim: nezapinat....

Windows maji zabudovanou automatickou sebedestrukci. :-)

Joe

--
Mailto:	Josef "Joe" Hlavac <joe@hw.cz>
Phone: +420-604-564425