Pristup na sbernici ..(ALARMNET)

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:03:40 CET 2004

Asi potrebujes neco co pracuje na podobnem principu jako je Americka obri
sit EZS ALARMNET. Jestli chces, tak se podivej na www.ademco.com Pokkud ti
to nebude stacit, ale nas podobne prredstavy, tak ti muzu napsat jak ze to
vlastne funguje :o)

Venca

PS: Delal jsem podobny projekt pro RadioMobil :o)

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
bleizic@volny.cz
Sent: Saturday, April 07, 2001 3:08 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Pristup na sbernici

Momentalne resim zapeklity problem, ktery je velice podobny
pristupu sitovek na sit (kabel), aby nedochazelo ke kolizim (myslim
ted Ethernet, ne jablicka). Jeste podobnejsi je to v Packet radiu,
kdy se jednotlive stanice nemusi slyset. Me zarizeni ma
shromazdovat udaje (v podstate alarmy) z jednotlivych stanic,
kterych ma (toreticky) byt nekolik desitek tisic a jsou na jedne
sbernici. Alarmu nebude moc, za to se musi rychle vyhodnotit,
proto jsem vyloucil metodu s pridelovanim prav na vysilani, protoze
nez bys se projeli vsechny stanice, tak by bylo pozde. Musi byt
vsak vyresena i situace totalniho selhani, tudiz tisice alarmu bez
selhani. Problem je v tom, ze se vsechny stanice neslysi, tudiz
nepoznaji jestli je sbernice (frekvence) obsazena. Asi by se mi
hodila rada nejakeho SYSOPa, ktery ma zkusenosti s podobnym
problemem, ale diky za kazdy napad.

									dekuji Bleizic