infolithium

Josef Madlik madlik

From: "Ondrej Tesar" <ondrej.tesar@volny.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, April 06, 2001 10:18 PM
Subject: infolithium

> Ja jsem akorat shanel nabijecku ke kamere a zjistil jsem, ze
> je to jenom pulzni zdroj na 7.2V (v originale ze 2500Kc) Tak

Tak to je jeste lacine. Nabijecka pro SONY Infolithium jak do auta,
tak i na 230V stoji cca 5000,- Kc bez dane!!!
Za 2500,- je pouze adapter ke kamere (ale i tak se daji nabijet).

> jsem to ubastlil s LM317.
>
> Tu baterku jste opravdu sam vyzkousel, ze se znici, jak
> popisujete?

V casopice Prakticka elektronika 4/2001 je clanek o nabijeni LiIon aku.
Autor tam pise, ze nejvetsi nebezpeci pro akumulator je ve fazi
nabijeni - konstantni napeti. Pry prekroceni o 0.1V dokaze akec znicit!

J.Madlik