zapojeni VGA konektoru

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:03:38 CET 2004

Vzal bych zdroj tak jednoho voltu a objel s nim draty (doufam, ze zem je jasna). Jeden, nebo tri zaberou a projevej se na obrazovce zmenou jasu -> videosignaly. Blbe se uz poznava, kterej je kterej, kdyz je jich vic, ale pro zacatek je to skoro jedno. Pak bych vzal oscilator tak 31.5kHz (TTL) a hledal, na ktery drat zareaguje monitor, ze se syncne v horizontalnim smeru - z cele sede obrazovky bude svisly pruh -> HSYNC. Obdobne bych zkusil 60Hz a hledal VSYNC.

Ano, chapu, je to hodne divokej postup, ale jednodussi nez trasovani desky pro cloveka, ktery v tom neni sbehly a nedestruktivni.. :-) (Nepredpokladam DDC a podobne ficurije, jako digitalni rizeni monitoru, coz zminovany asi nema).

Nice day,

Jirka