Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:03:38 CET 2004

Pokud se mylim, tak mne nekdo opravte. Podle mne je FPGA zalezitost s dost
specifickym (a tim i omezenym) pouzitim. Kdyz necemu chci dodat inteligenci,
zpravidla se jedna o tak slozite sekvencni algoritmy, ze se to nejlepe dela
s procesorem. Aby se nekde uzivilo hradlove pole, musi tam byt naroky na
rychlost a pri tom tak slozite funkce, ze by se to neslo poskladat z par TTL
obvodu. Zatim jsem se s potrebou neceho takoveho setkal jen jednou pri
konstrukci zdroje normaloveho kmitoctu zaveseneho DCF, HGB a MSF (vybira si
to ten vysilac, kde je zrovna signal). V klasicke logice to bylo cca 12
pouzder a nejmensi FPGA by bylo jeste nevyuzite. Ted podobny problem resim s
procesorem a je to daleko elegantnejsi (i když na jinem principu a jen na

Andel