Regulace jasu

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 12:03:37 CET 2004

On Mon, 9 Apr 2001, Libor Kavan wrote:
> Vubec nevim, co to je, ale jestli to umi poznat hlas tak me to zajima ;->
> Kde se o tom da neco stahnout ? Jestli to je rozumne funkcni a za lidskou
> cenu a bude se delat nejaka hromadna objednavka, tak se predbezne pripojuju.

Podivejte se na http://www.sensoryinc.com/html/support/docs/80-0179.pdf

vypada to uplne bajecne, umi se to ucit i jine jazyky nez anglictinu, s
externi pameti ve slave rezimu dokaze rozeznat snad az 60 slov, vystup po
seriove lince nebo logicke vystupy, presnost rozpoznavani 99%, cena kitu
50$.

Podle datasheetu je to bomba, ale neni nad prakticke zkusenosti... :)
Objednavka mozna po internetu, nejblizsi distributor v Evrope je asi
Conrad.

Ted uz jen najit dobrovolnika se zahranicni kreditkou, ktery to objedna :)

S pozdravem

Vaclav Kadoun