SONY InfoLithium - jak pouzivat LiIon

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:03:37 CET 2004

Taky jsem mel u kamery baterku vybitou, navic v navodu o tom nic nebylo.
Nekde jsem cetl, ze Infolithium si necha libit (skoro) vsechno a taky tak se
k tomu chovam. Pri pouzivani baterek uznavam 2 principy.
1. At delas co delas, kazda baterka stejne jednou odejde.
2. Kdyz uz vypada spatne, dam ji par formovacich cyklu a ona se zlepsi.
Pokud to zlepseni dlouho nevydrzi, vyhodim ji.

Andel