SONY InfoLithium - jak pouzivat LiIon

Bureš Vít BuresV
Středa Březen 17 12:03:37 CET 2004

Zdravim,
Ja osobne se chovam k teto baterce (kamera Sony) nasledovne. Je-li vybita,
tak ji necham vybitou a naopak. Absolutne si s tim nelamu hlavu. Mam ji jiz
2 roky a rekl bych, ze ji docela dost pouzivam. Zatim jsem nepozoroval, ze
by to baterce nejak ublizilo a podle meho nazoru je ve stavu (kapacita,
pametovy efekt) jako kdyz byla nova.
Vita

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Ing.
Vladimír Anděl
Sent: Monday, April 09, 2001 10:26 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: SONY InfoLithium - jak pouzivat LiIon

Taky jsem mel u kamery baterku vybitou, navic v navodu o tom nic nebylo.
Nekde jsem cetl, ze Infolithium si necha libit (skoro) vsechno a taky tak se
k tomu chovam. Pri pouzivani baterek uznavam 2 principy.
1. At delas co delas, kazda baterka stejne jednou odejde.
2. Kdyz uz vypada spatne, dam ji par formovacich cyklu a ona se zlepsi.
Pokud to zlepseni dlouho nevydrzi, vyhodim ji.

Andel