SONY InfoLithium - jak pouzivat LiIon

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 12:03:36 CET 2004

Nemam cameru, neznam podrobnosti o infolitium, ale obecne veskera
literatura hovori, ze accu clankum LiOn vadi nejvice hluboke vybiti. Dle
meho skromneho nazoru, prave toto vybiti cip v baterce kontroluje (krome
jineho) a nedopusti vybiti pod urcitou mez. V mobilech to tak je 100pro a
zde si to hlida sam telefen.

Raven

Dobry den,

ja kdyz jsem kupoval kameru, tak jsem mel akumulator InfoLithium nabyty.
Me to pripadne, ze se kazdy distributor k aku. chova jinak. Ze by snasla
takove
 hrozne zachazeni?

S pozdravem
Pavel Prochazka