Plovouci kod

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:03:35 CET 2004

Aha, cili neco na zpusob ovladani dveri do garaze nebo primo
do auta samotneho, aby to nemohl nekdo naklonovat podle odposlechnute
komunikace a aby to bylo trochu bezpecnejsi nez ty kramy s
dvanactibitovym klicem, co se k nam houfne dovazeji z Nemecka ?
  Nevim, jestli hledate informace o technicke realizaci nebo neco k
tomu bezpecnemu prenosu. V druhem pripade mi zminene reseni s
promennym sifrovacim klicem pripada zbytecne slozite. Klasicky zpusob
je sifrovani jednoho slova, ktere obsahuje 4 pole: identifikaci
vysilace, citac, nahodnou slozku a data (v tomto pripade asi povel).
Klic zustava konstantni, zabezpeceni proti opakovanemu pouziti
sifrovaneho slova zajisti citac, nepredpoveditelnost i v pripade
zuzeneho klice zajisti nahodna slozka, ostatni typy utoku pri moznosti
vizualni kontroly provedeni nema smysl uvazovat.

Ales Prochaska