simulacni sw pro logiku

Petrasek milan.petrasek_2
Středa Březen 17 12:03:35 CET 2004

Vazeni,

chtel bych se zeptat, co se da pouzit pro kresleni logickych schemat (NAND,
OR, RS, pulsy etc.) a zaroven na jejich simulaci.
Pro blizsi vysvetleni, mame tu ridici system, ktery ma ochrany delany dost
prisernym zpusobem v takovym jako "assembleru" a my mame zpetne
zdokumentovat jak co funguje.
Priklad "programu":

OR BI06 BI07
STM M01            stm je Store To Memory
MRS                    master set reset
OST 10                one shot pulse (podle toho co je na vstupu generuje,
vzdy stejne dlouhy puls)
DON 10                delay on (zpozdeni zapnuti)
DOFF                    delay off (zpozdeni vypnuti)
taky nejaka aritmetika, skoky kdyz hodnota je nula ...

na VS jsem pouzival OrCAD, ale to asi neni ten spravnej nastroj, na simulace
SPICE pripadne Dynast, ale to taky neni ono. Ted kreslim ve Visiu, ale chybi
mi tam prvky.

Proste a jednoduse, jestli nekdo neco neznate ci nepouzivate co by mi mohlo
pomoci.

Diky

MiP