MH112

Karel Dudasek dudasek
Středa Březen 17 12:03:35 CET 2004

On Tue, 10 Apr 2001, Petr Žák wrote:
> Pratele protoze nevim kdo chtel ty udaje tak zdeluji mam tady katalog TESLA
> technicke zpravy a jsou tam tyto IO
> MH 103 - koder pro bezkontaktni klavesnici
> MH 106 - univerzalni casomerny obvod
> MH 107 - obvod pro odmerovani souradnic
> MH 112 - programovatelny delic kmitoctu a casovac
> MH 113 - programovatelny kontroler klavesnice
> ale i  jine, a podobnych katalogu mam jeste nekolik a rad pokud to cas
> dovoli udaje zdelim. Pokud je zajem naskenuji a poslu nejlepe primo zajemci
Dekuji, zapojeni vyvodu jsem jiz ziskal a v podstate to stacilo,
protoze problem nebyl v elektronice, ale v mechanice kterou ta elektronika
budila. Presto nam znalost vyvodu pomohla srovnat rychlost po vymene
prevodovky.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek@vtopu.army.cz      Karel.Dudasek@dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493