Stmivani zarivek

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 12:03:34 CET 2004

Zdravim,
k nedavne diskusi o moznosti ci nemoznosti stmivani zarivek musim
podotknout, ze jsem to dnes videl na vlastni oci na Amperu... regulace od
100% jasu do cca 40%, bud rucne nebo automaticky podle okolniho osvetleni.

Podrobnosti o funkci jsem samozrejme z pritomneho vystavujiciho nedostal,
ne ze by nebyl ochotny, ale nevedel ani jak by to melo fungovat a spokojil
se s tvrzenim, ze to vsechno dela "takova zvlastni tlumivka". Hlavni
argument pro zavedeni teto regulace bylo podle jeho slov "setreni energii
a prodlouzeni zivota trubice" (o obojim osobne pochybuji). Predpokladam ze
regulaci delal nejak elektronicky predradnik (ta "tlumivka")...

S pozdravem

Vaclav Kadoun