AV- prepojovaci kabel

mil@click.cz mil
Středa Březen 17 12:03:32 CET 2004

   Presne zapojeni 6ti koliku si nepamatuji ale pro info:
  stredovi kolik je zem, vlevo nad stredovim kolikem Video, pak smerem doprava je levi a pravy kanal audia,
  jeden ze spodnich dvou koliku je na prepinani TV/VIDEO a druhy je pravdepodobne nanic, ale na teslackejch
  telkach je na nem 15V a po propojeni s ovladacim kolikem se prepne telka do VIDEO modu.

   pokud jsem to zrcadlove neotocil tak by to mohlo byt asi takhle. SCART je popsanej HW booku: vystup audia
   videa i ovladaviho dratu ...