EWB

Ondrej Puzman PUZMANO
Středa Březen 17 12:03:32 CET 2004

Hmm, zajimave :-)
Chtel bych to videt na vlastni oci - musim priznat, ze s tim jsem se
jeste nesetkal.
A byl na schematu zapojeny skutecne jen ten neinverujici zesilovac?
Mozna by pomohlo zapojit na vystup misto voltmetru "scope" a
podivat se na prubeh v okamziku zmeny vstupniho napeti.
Jinak nevim ... snad jedine skusit restart (ve win to obcas pomaha :-)
   Ondrej Puzman