Universal remote control Konig Maxi Master MM9802.

Ing. Petr Roček petr.rocek
Středa Březen 17 12:03:32 CET 2004

Dobry den,

lze postupovat dvema zpusoby :

1. Napiste mi typy pristroju (a vyrobce) a ja se Vam pokusim sehnat primo
kody, ktere mate zadat do dalkoveho ovladani (DO). V tomto pripade bude
postup nasledujici (napr. pro televizni prijimac) :

krok 1 : drzte tlacitko TV tak dlouho, az dioda LED na DO 2x blikne
krok 2 : zadejte 3-mistny kod (viz vyse nebo pokud mate z originalni
tabulky) - je-li zadan spravny kod (tj. takovy, ktery je pameti DO) asi po
dvou vterinach po zadani kodu blikne dioda LED na DO opet 2x

2. Pokud nenalezneme k Vasim znackam pristroju kody z tabulky od vyrobce,
lze postupovat nasledovne :

krok 1 : drzte tlacitko TV tak dlouho, az dioda LED na DO 2x blikne
krok 2 : zadejte kod 001
krok 3 : stlacte (kratce) na DO cervene tlacitko vypnuti TVP
krok 4 : stlacte (kratce) na DO tlacitko TV
krok 5 : opakujte kroky 3 a 4, az dojde k vypnuti TVP
krok 6 : po te drzte tlacitko TV tak dlouho, az dioda LED na DO opet blikne
2x (aby doslo k ulozeni nalezeneho kodu)

Chcete-li nyni zjistit nalezeny kod, zopakujte krok 1, v kroku 2 zadejte kod
002, a po te postupne stlacte vzdy tlacitka 1, 2 a 3 a pocet bliknuti diody
LED na DO po kazdem stlaceni tlacitka udava prislusnou cislici kod.

Pro dalsi informace nebo pri potizich se klidne obratte na muj soukromy
e-mail : petr.rocek@esite.cz .

S pozdravem

Petr Rocek

---