SW pro BitScope

Michal MEDEK Michal.MEDEK
Středa Březen 17 12:03:31 CET 2004

Zdravim konferenci a pana Stribrneho!

Tedy predevsim se omlouvam za tak pozdni odpoved.

Pouzivam sw 'Scopal' od INNOVATECu, ale porad je to jen Beta... Chvili jsem
si
s nimi dopisoval, ale nezda se, ze by je nas zajem popohanel k velke
aktivite
( i kdyz na maily odpovidaji rychle ) :-( Tak jsem to psani vzdal.
Bitscope me nadchnul, dokonce jsem uplne vyradil klasicky osciloskop.
Nasel jsem i nejake zdrojove texty pro linux, ale je to bida.

Vyvinout vlastni sw si netroufam, duvod jedinny - cas. Po technicke strance
by to snad slo - trochu se zivim programovanim hw. Tohle by chtelo
spolupraci.
Rozhodne bych nechtel zustat stat mimo, kdyby se na tomhle policku zacalo
neco dit ;-)
Kdyby se tak dalo zjistit jak dopadl Kostuv LA vzhledem k lidem z
konference, co?

Zdravim vsechny Michal MEDEK