Jaky mate telefon???

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 12:03:31 CET 2004

Ja mam C35i Neni spatny, ale mam velkou vyhradu ke krycimu sklu nad
displejem. Pres velmi setrne zachazeni se mi velice rychle poskrabal tak, ze
az chvilemi zanikaji casti pismenek. M 35 je na tom v tomto ohledu lepe.
Navic mi chyby takove samozrejmosti, jako ulozeni cisla z SMS do seznamu
atd. Presel jsem na nej z ALCATELU a dnes temer lituju. Mel jsem moznost
zkouset jak 301 tak 501 a nemaji chybu, snad jen to, ze maji drobnejsi
pismo.
Zdravim Jiri Vojtek

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Ivan
Kozak
Sent: Thursday, April 12, 2001 8:02 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Jaky mate telefon???

Krasny den a jeste hezci velikonoce vsem,

prosim o radu ci doporuceni. Chci si koupit novejsi telefon - mobil a
nahradit tim svuj
uz dosluhujici. Co kdo pouzivate a doporucujete. Melo by to byt v cene cca
do 6- ti tisic.
Wap nepreferuji, ale chtel bych aby sel snadno propojit s pocitacem a napr.
stahnout seznam do PC
Dual.Ne 5110.  Proste tapu a nemohu se rozhodnout. Nejvic to zatim vede
C35i.

No kdo budete mit cas a chut hodte sem nejaky nazor.
    Dik Kozak.