Cerpadlo vzduchove

Trosko Zoltán ztrosko
Středa Březen 17 12:03:31 CET 2004

Muze tam byt kondenzator a nemusi. Zalezi na
konstrukci motoru. Pomocne vinuti muze byt
navinuto tak, ze vinuti vytvari posunute
magneticke pole vzhledem k magnetickemu
poli vytvorene pracovnim vinutim.

Ten kondenzator popr. pomocne vinuti muze
byt trvale pripojeno, nebo pouze pro rozbeh.
To take zalezi na konstrukci motoru.
Je li kondenzator nebo pom. vinuti trvale
pripojeno, motor funguje jako asynchronni,
jinak jako synchronni. (starsi lednicky mely
vetsinou synchronni motory)

Zolo