SMT160-30-92

Jan Blepta xbleptaj
Středa Březen 17 12:03:30 CET 2004

Podle datasheetu z toho leze 1 az 4 kHz. Frekvence neni dulezita, jen strida
signalu DC (Duty Cycle) (pomer casu T1/T , T1 je doba kdy je signal v log 1,
T je perioda).
Delal jsem s tim cidlem pripojenym k 51.
Zkusenosti :
 je dobre u cidla blokovat napajeni (100nF)
 pro presnejsi mereni vypinat napajeni cidla kvuli eliminaci samoohrevu (cca
1mW vlastni spotreba) pokud je cidlo ve vzduchu
Doporucuji stranku http://stoupa.sh.cvut.cz/teplomer/ kde je detailne
popsany teplomer na RS232 s timto cidlem a Atmelem 2051

Honza Blepta