Jaky mate telefon???

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:03:30 CET 2004

Proc ne 5110? Sice neni dual ale jinak suprovy mobil, asi pred dvouma mesicemi
 jsem ho vlastnil, nez me ho nejaky ... ukradl. Toto dobou vlastnim 3310 a
 nejsu snim tak spokojen jako se starou 5110. Sice je dual ma i hlasove vytaceni
 - je to super. Proste podrzim klavesu NAVY a reknu kredit a zachvilku mam
 zbyvajici kredit na displee. Hlasove vytaceni spolehlive funguje do vzdalenosti
 70 cm. Proste perfektni srandicka. Vadi me to ze nema vestaveny modem, spatny
 pristup ke konektoru na pripojeni k PC. Musite odstranit baterku a teprve
 pod baterkou je konektor. A navic po vlozeni baterky a zapnuti, chce mobil
 znovu nastanit cas a datum.
5110 me vydrzela na jedno nabiti 14 dni! Vipinal jsem ji na noc. 3310 me sotva
 vidrzi 8 dni. U obou byli originalni baterie.
Dalsi funkce co hojne u 3310 vyuzivam jsou upominky (nepotrebuji papirovi
 ci elektronicky diar) a jeste funkci na odpocitavani casu. Napr. za hodinu
 se ma stavit navsteva a tak nastavim si hodinu na odpocet. Co mam povidat
 3310 i kdyz me nejake nedostatky, je to super mobil. Pokud mohu doporucit
 tak kupte 3310. U Oskara stoji 6666 Kc u Pegasu 7500 Kc a u Eurotelu 8000
 Kc.

S pozdravem
Pavel Prochazka

---
Hledáte kvalitní překladač anglických www-stránek?
Zkuste Eurotran: http://www.eurotran.cz